Med hjälp av informationsfullmakten inhämtar Rådgivaren komplett underlag om er företagstelefoni för att därefter ta fram ett skräddarsytt erbjudande. Rådgivaren sammanställer analysen i en tydlig presentation innehållandes er nuvarande situation, förbättringsåtgärder samt besparing. Presentationen innehåller även en implementeringsplan för företagstelefonin så att du på ett enkelt sätt skapar dig en uppfattning om processen.
Inför större leveranser, eller ute hos kunder som tidigare upplevt svag mobiltäckning inomhus, utför Adviseras tekniker en signalmätning för att säkerställa tillfredställande mobiltäckning. Samtliga kunder till Advisera kontaktas även minst 2 gånger per år av förvaltningen. Där kan du som kund lämna feedback om din och företagets upplevelse av tjänsten som Adviseras Rådgivare förmedlat. På så sätt kan vi snabbt fånga upp eventuella synpunkter eller önskemål om förbättringar och i samband med detta även agera för att åtgärda dessa.
Advisera tecknar i stort sett inga avtal direkt med dig som kund utan företräder istället er med hjälp av skötselfullmakter som ger Advisera juridisk rätt att teckna nya abonnemang, avsluta tjänster, göra växelinställningar ect. Samtliga avtal tecknas direkt mellan leverantör och kund samtidigt som Advisera fungerar som en oberoende part som även sköter den löpande förvaltningen och Supporten.
Fördelar
Processen i detalj