Advisera - Jämför Företagstelefoni, Företagsförsäkring & Företagslån

Advisera - Jämför Företagstelefoni, Företagsförsäkring & Företagslån

  • Tjänster
      • Företagstelefoni
          • Information & Ide
          • Analys & Behov
          • Erbjudande & Implementering
          • Support
          • Mobilväxel
          • Ringupp
      • Företagsförsäkring
      • Företagslån
  • Om oss
  • Kontakt
      • Skåne
      • Västra Götaland

Implementering

Med hjälp av informationsfullmakten inhämtar Rådgivaren komplett underlag om er företagstelefoni för att därefter ta fram ett skräddarsytt erbjudande. Rådgivaren sammanställer analysen i en tydlig presentation innehållandes er nuvarande situation, förbättringsåtgärder samt besparing. Presentationen innehåller även en implementeringsplan för företagstelefonin så att du på ett enkelt sätt skapar dig en uppfattning om processen.  

Inför större leveranser, eller ute hos kunder som tidigare upplevt svag mobiltäckning inomhus, utför Adviseras tekniker en signalmätning för att säkerställa tillfredställande mobiltäckning. Samtliga kunder till Advisera kontaktas även minst 2 gånger per år av förvaltningen. Där kan du som kund lämna feedback om din och företagets upplevelse av tjänsten som Adviseras Rådgivare förmedlat. På så sätt kan vi snabbt fånga upp eventuella synpunkter eller önskemål om förbättringar och i samband med detta även agera för att åtgärda dessa. 

Advisera tecknar i stort sett inga avtal direkt med dig som kund utan företräder istället er med hjälp av skötselfullmakter som ger Advisera juridisk rätt att teckna nya abonnemang, avsluta tjänster, göra växelinställningar ect. Samtliga avtal tecknas direkt mellan leverantör och kund samtidigt som Advisera fungerar som en oberoende part som även sköter den löpande förvaltningen och Supporten. 

Fördelar

  • - Alla lösningar är behovsanpassade – ingen lösning är en annan lik till 100%
  • - Tydligt presenterad översikt där lösningens innehåll lätt kan förstås, utan teknisk kunskap.
  • - Genomarbetad och beprövad implementeringsprocess samt löpande uppföljning för att säkerställa en positiv kundupplevelse. 

 

Processen i detalj

  • 1. Signering av avtal
    Avtal gås igenom tillsammans med dig som kund.

  • 2. SIM-Kort & Hårdvara
    Ca 5-7 arbetsdagar efter att avtalet är tecknat skickar vi ut nya SIM-kort. Har ni även beställt ny hårdvara, t.ex. nya mobiler, levereras dessa samtidigt. Vår hårdvara är alltid olåst och går utmärkt att använda med er nuvarande operatör.

  • 3. Konfiguration av Mobil Växel
    Om ni även använder er av mobil växel, gör vi normalt en spegling av er nuvarande lösning, samt anpassar denna ytterligare. Vi sköter allt, och kommer i god tid innan nummerflytt säkerställa att allt fungerar som det skall.

  • 4. Nummerflytt & Portering
    Om flytt av telefonnummer är nödvändig så sker det enligt överenskommelse. Någon månadsdebitering för abonnemangen påbörjas inte förrän nummerflytt är gjord. Sker senast 90 dagar efter signerat avtal.

  • 5. Omförhandling av avtal
    Advisera tar kontakt med er i god tid innan era abonnemang löper ut, vanligvis efter 18 månader. Vi har alltid som målsättning att ni skall kunna sänka era kostnader och samtidigt erhålla en likvärdig eller förbättrad funktionalitet.

 

 

 
Företag
  • Hem
  • Tjänster
  • Om oss
  • Kontakt
Om Advisera
  • Om oss
  • Karriär
  • Press
  • Socialt Ansvar
  • Tillstånd & Registrering
  • Integritetspolicy
Kontakta oss
  • Tel: 040 - 13 31 31
  • Mån-Fre: 08:00 till 18:00
  • Support: support@advisera.se
  • E-post: info@advisera.se
  • Kontor: Malmö | Göteborg
 

Copyright © 2016-2021 Advisera AB. Huvudkontor: Malmö, Sverige. All rights reserved. Advisera AB. Propellergatan 2, 211 15 Malmö. Org.nummer: 559057-7507.

 Facebook  Google

  • Forgot your password?
  • Forgot your username?